در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی

بهترین گفتار درمانی در تنکابن
آدرس: تنکابن, خیابان امام, کوچه مروتی، انتهای بن بست اول سمت چپ, جنب مرکز بهداشت, خانه ی توانبخشی
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

بهاره لزریوسفی
کارشناس ارشد گفتاردرمانی
نظام پزشکی 2262
آدرس: تنکابن, خیابان امام, کوچه مروتی، انتهای بن بست اول سمت چپ, جنب مرکز بهداشت, خانه ی توانبخشی

بهترین گفتار درمانی در تنکابن
آدرس:تنکابن, خیابان امام, کوچه مروتی، انتهای بن بست اول سمت چپ, جنب مرکز بهداشت, خانه ی توانبخشی
موبایل:
گالری تصاویر بهترین گفتار درمانی در تنکابن
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی مطب در تنكابن دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
گفتاردرمانگر بهاره لزریوسفی متخصص هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند