در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

اپتومتریست دانیال حسین زاده

بینایی سنجی(اپتومتری)
دانیال حسین زاده اپتومتریست
آدرس: اهواز
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

اپتومتریست دانیال حسین زاده
تشخیص و رفع عیوب انکساری چشم
تجویز عینک و لنز طبی
درمان پیرچشمی
درمان تنبلی چشم
ویژن تراپی و درمان عضلات چشم
درمان انحرافات غیرفلجی چشم
شماره نظام پزشکی: ب-۲۶۶۹

دانیال حسین زاده اپتومتریست
آدرس:اهواز
موبایل:
گالری تصاویر دانیال حسین زاده اپتومتریست
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به اپتومتریست دانیال حسین زاده را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران اپتومتریست دانیال حسین زاده بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از اپتومتریست دانیال حسین زاده نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد اپتومتریست دانیال حسین زاده در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت اپتومتریست دانیال حسین زاده با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل اپتومتریست دانیال حسین زاده می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
اپتومتریست دانیال حسین زاده مطب در اهواز دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل اپتومتریست دانیال حسین زاده را ببینید.
با مراجعه به پروفایل اپتومتریست دانیال حسین زاده در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
اپتومتریست دانیال حسین زاده متخصص بینایی سنجی(اپتومتری) هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند