در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر خاموشی گلپایگانی

روانپزشکی و روانشناسی
دفتر روانشناسی لبخند
آدرس: فردیس ، فلکه اول ، برج نگین البرز ، طبقه ۶ واحد ۳۰
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

دفتر روانشناسی لبخند
دکتر خاموشی گلپایگانی
دکترای تخصصی روانشناسی سلامت ، مدرس دانشگاه و مولف کُتب دانشگاهی ، فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و دانشگاه خوارزمی با بیش از ۲۸ سال سابقه کار حرفه ای در زمینه مشاور خانواده ، جوانان ، نوجوانان ، اختلالات روانشناختی از جمله شخصیت ، افسردگی ، اضطراب ، وسواس ، مشکلات زناشویی و برگزاری کارگاه های آموزشی و خانواده .

آدرس : فردیس ، فلکه اول ، برج نگین البرز ، طبقه ۶ واحد ۳۰

دفتر روانشناسی لبخند
آدرس:فردیس ، فلکه اول ، برج نگین البرز ، طبقه ۶ واحد ۳۰
تلفن:
گالری تصاویر دفتر روانشناسی لبخند
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر خاموشی گلپایگانی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر خاموشی گلپایگانی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر خاموشی گلپایگانی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر خاموشی گلپایگانی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر خاموشی گلپایگانی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر خاموشی گلپایگانی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر خاموشی گلپایگانی مطب در فرديس دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر خاموشی گلپایگانی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر خاموشی گلپایگانی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر خاموشی گلپایگانی متخصص روانپزشکی و روانشناسی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند