در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

ادیولوژیست طاهره سادات صفوی

شنوایی سنجی (ادیولوژی)
طاهره سادات صفوی شنوایی شناس
آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه دوم، پهلوان غربی، فاز ۱، درمانگاه تخصصی ستایش
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

طاهره سادات صفوی
شنوایی شناس (ادیولوژیست)
آدرس : اهواز، کیانپارس، فلکه دوم، پهلوان غربی، فاز ۱، درمانگاه تخصصی ستایش

طاهره سادات صفوی شنوایی شناس
آدرس:اهواز، کیانپارس، فلکه دوم، پهلوان غربی، فاز ۱، درمانگاه تخصصی ستایش
موبایل:
گالری تصاویر طاهره سادات صفوی شنوایی شناس
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به ادیولوژیست طاهره سادات صفوی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران ادیولوژیست طاهره سادات صفوی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از ادیولوژیست طاهره سادات صفوی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد ادیولوژیست طاهره سادات صفوی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت ادیولوژیست طاهره سادات صفوی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل ادیولوژیست طاهره سادات صفوی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
ادیولوژیست طاهره سادات صفوی مطب در اهواز دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل ادیولوژیست طاهره سادات صفوی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل ادیولوژیست طاهره سادات صفوی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
ادیولوژیست طاهره سادات صفوی متخصص شنوایی سنجی (ادیولوژی) هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند