در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

گفتاردرمانگر فائزه سجادیان

فائزه سجادیان گفتاردرمانگر
آدرس: مرودشت,خیابان انقلاب,خیابان روزگار مرکز توانبخشی نوا
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

فائزه سجادیان گفتاردرمانگر
نظام پزشکی: گ-2462
درمان اختلالات گفتار و زبان
لکنت زبان
آسیب شناسی
آسیب مغزی
اوتیسم و ...

آدرس: مرودشت,خیابان انقلاب,خیابان روزگار مرکز توانبخشی نوا

فائزه سجادیان گفتاردرمانگر
آدرس:مرودشت,خیابان انقلاب,خیابان روزگار مرکز توانبخشی نوا
موبایل:
گالری تصاویر فائزه سجادیان گفتاردرمانگر
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به گفتاردرمانگر فائزه سجادیان را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران گفتاردرمانگر فائزه سجادیان بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از گفتاردرمانگر فائزه سجادیان نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد گفتاردرمانگر فائزه سجادیان در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت گفتاردرمانگر فائزه سجادیان با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل گفتاردرمانگر فائزه سجادیان می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
گفتاردرمانگر فائزه سجادیان مطب در مرودشت دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل گفتاردرمانگر فائزه سجادیان را ببینید.
با مراجعه به پروفایل گفتاردرمانگر فائزه سجادیان در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
گفتاردرمانگر فائزه سجادیان متخصص هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند