در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

مشاور مائده یحیی پور جلالی

روانپزشکی و روانشناسی
مائده یحیی پور جلالی مشاوره خانواده
آدرس: فریدونکنار، خیابان نامجو، کوی مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

مائده یحیی پور جلالی
مشاوره خانواده
ادرس کلینیک : فریدونکنار، خیابان نامجو، کوی مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر

مائده یحیی پور جلالی مشاوره خانواده
آدرس:فریدونکنار، خیابان نامجو، کوی مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر
موبایل:
گالری تصاویر مائده یحیی پور جلالی مشاوره خانواده
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به مشاور مائده یحیی پور جلالی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران مشاور مائده یحیی پور جلالی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از مشاور مائده یحیی پور جلالی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد مشاور مائده یحیی پور جلالی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت مشاور مائده یحیی پور جلالی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل مشاور مائده یحیی پور جلالی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
مشاور مائده یحیی پور جلالی مطب در فريدونكنار دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل مشاور مائده یحیی پور جلالی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل مشاور مائده یحیی پور جلالی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
مشاور مائده یحیی پور جلالی متخصص روانپزشکی و روانشناسی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند