در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

اپتومتریست مسعود امیرخانلو

بینایی سنجی(اپتومتری)
مسعود امیرخانلو اپتومتریست
آدرس: مازندران,گلوگاه,ابتدای خ پانزده خرداد,کلینیک اپتومتری و عینک طبی نوین دیدگان
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

مسعود امیرخانلو

کلینیک اپتومتری و عینک طبی نوین دیدگان
ن پ : ب۹۱۶
آدرس: مازندران,گلوگاه,ابتدای خ پانزده خرداد,کلینیک اپتومتری و عینک طبی نوین دیدگان

مسعود امیرخانلو اپتومتریست
آدرس:مازندران,گلوگاه,ابتدای خ پانزده خرداد,کلینیک اپتومتری و عینک طبی نوین دیدگان
تلفن:
گالری تصاویر مسعود امیرخانلو اپتومتریست
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به اپتومتریست مسعود امیرخانلو را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران اپتومتریست مسعود امیرخانلو بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از اپتومتریست مسعود امیرخانلو نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد اپتومتریست مسعود امیرخانلو در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت اپتومتریست مسعود امیرخانلو با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل اپتومتریست مسعود امیرخانلو می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
اپتومتریست مسعود امیرخانلو مطب در گلوگاه دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل اپتومتریست مسعود امیرخانلو را ببینید.
با مراجعه به پروفایل اپتومتریست مسعود امیرخانلو در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
اپتومتریست مسعود امیرخانلو متخصص بینایی سنجی(اپتومتری) هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند