در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده

فیزیوتراپی
مهرزاد مومن زاده فیزیوتراپ
آدرس: اصفهان
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

مهرزاد مومن زاده
فیزیوتراپی
بیماران سکته مغزی,شکستگی
ضایعه نخاعی,بیماری های نورولوژیک
الکتروتراپی,درمان دستی
سوزن خشک,تمرین درمانی و تیپینگ
ویزیت در منزل

مهرزاد مومن زاده فیزیوتراپ
آدرس:اصفهان
گالری تصاویر مهرزاد مومن زاده فیزیوتراپ
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده مطب در اصفهان دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده را ببینید.
با مراجعه به پروفایل فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
فیزیوتراپ مهرزاد مومن زاده متخصص فیزیوتراپی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند