در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر اشکان سنجری

دندانپزشکی
کلینیک دندانپزشکی روشان
آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بین سه راه هوا نیروز و فرودگاه، برج اول، طبقه دوم
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

کلینیک دندانپزشکی روشان

دکتر اشکان سنجری

این کلینیک تخصصی دندانپزشکی واقع در برج اول کرمان است که در حال حاضر ۱۰ متخصص دندانپزشک در آن حضور دارند. در این کلینیک ۱۰ یونیت دندانپزشکی وجود دارد و درقالب ۱۰ بخش تخصصی تمامی فعالیت های تخصصی دندانپزشکی به مردم ارائه می شود. این کلینیک پتانسیل ویزیت ۱۵۰ بیمار به صورت روزانه را دارد و جدیدترین فناوری های دندانپزشکی دنیا را در این مرکز فراهم کرده ایم و امیدواریم بهترین خدمات را به بیماران ارائه کنیم.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بین سه راه هوا نیروز و فرودگاه، برج اول، طبقه دوم

کلینیک دندانپزشکی روشان
آدرس:کرمان، بلوار جمهوری، بین سه راه هوا نیروز و فرودگاه، برج اول، طبقه دوم
گالری تصاویر کلینیک دندانپزشکی روشان
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر اشکان سنجری را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر اشکان سنجری بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر اشکان سنجری نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر اشکان سنجری در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر اشکان سنجری با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر اشکان سنجری می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر اشکان سنجری مطب در کرمان دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر اشکان سنجری را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر اشکان سنجری در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر اشکان سنجری متخصص دندانپزشکی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند